Fejfájás a magas vérnyomás gyógyszeres kezeléséből. Miért alattomos ez a betegség?

Hogyan csökkenthető a magas vérnyomás?

Magas vérnyomás összefügg a fejfájással?

Mit mond a tudomány a vérnyomás és a fejfájás kapcsolatáról? A szakemberek véleménye megoszlik abban a kérdésben, okozhat-e a magas vérnyomás fejfájást vagy sem.

fejfájás a magas vérnyomás gyógyszeres kezeléséből

Ennek igazolására többek közt olyan kutatásokra hivatkozik a szervezet, mint az American Journal of Hypertension című lapban publikált tanulmány, amely 30 éven keresztül követett magasvérnyomás beteget és nem talált összefüggést a rendszeres fejfájás és a szív-érrendszeri eredetű halálozások közt. Az állandó fejfájás mögött súlyos betegség is állhat.

Magasvérnyomásos krízisben mentőt kell hívni -Saját tapasztalataim azt mutatják, hogy a magas vérnyomás csak ritkán okoz fejfájástkivéve az ún.

fejfájás a magas vérnyomás gyógyszeres kezeléséből

Ebben az esetben nem a mért vérnyomás számszerű értéke számít, hanem az, hogy gyors, hirtelen emelkedés történik. Különösen akkor, ha hányás, mozgás, beszédzavar is komplikálja a képet.

fejfájás a magas vérnyomás gyógyszeres kezeléséből

A beteg lehetősége, hogy önmagán segítsen, 25 mg Tenziomin elrágása lehet, ha nem hány - hangsúlyozza dr. Rossz emésztés, fejfájás, fáradtság: nehézfém is okozhatja, így vezesse ki!

Miért alattomos ez a betegség? Alattomos, mert kezdetben nem vevődik észre.

A kardiológiai kivizsgálás azonban lehet egy olyan biztos alap, amelyre ráépülve a megfelelő irányba lehet elindulni a diagnózis felé.

Érdekeskiadványok